« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

- Wniosek Prezydenta Miasta o wprowadzenie punktu 5a.Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

3. Informacja nt. działalności Domu Pomocy Społecznej „Domu nad Stawami” (w zakresie finansowym).

4. Informacja nt. działalności „Domu pod Kasztanami” Domu Dziecka w Siedlcach oraz Domu pod Dębami w Siedlcach (w zakresie finansowym).

a) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości położonej w Siedlcach przy ulicy Kazimierza Pułaskiego oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.

7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Miasta Siedlce do realizacji projektu pn. "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla miasta Siedlce" współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.

8. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku aplikacyjnego i przystąpienie do realizacji projektu pod nazwą: „Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie miasta Siedlce”.

9. Informacja nt. realizacji zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego.

10. Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze 2024 r.

13. Przyjęcie protokołu Komisji nr III/2024 z dnia 28 sierpnia 2024 r.

14. Sprawy różne.

15. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej