zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miasta Siedlce

Rada Miasta Siedlce Transmisje z obrad Rady

Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration 0:00
Loaded: 0%
Progress: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -0:00
 
1x

Komisja Rewizyjna w dniu wtorek, 21 stycznia 2025

Czas publikacji: 79 dni 2 godziny temu
Długość nagrania: 00:11:08
Liczba odtworzeń: 189
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Streszczenie posiedzenia Komisji Rewizyjnej - 21 stycznia 2025

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej rozpoczęło się o godzinie 10:00. Przewodniczący powitał wszystkich obecnych, w tym Panią Małgosię Chróściel, Naczelnika Wydziału, radnych oraz mieszkańców, którzy śledzili transmisję na żywo.

1. Przegląd porządku obrad

Przewodniczący zapytał, czy są jakieś wnioski do porządku obrad. Po stwierdzeniu braku zgłoszeń, przystąpiono do głosowania, które zakończyło się jednogłośnym przyjęciem porządku obrad przez 12 obecnych członków Komisji.

2. Informacja na temat planu kontroli na 2025 rok

W tym punkcie omówiono plan kontroli na rok 2025, który został uznany za obszerny. Pani Marlena Puzia zwróciła uwagę na dużą liczbę podmiotów (prawie 100) objętych kontrolą w Wydziale Gospodarki Komunalnej, dotyczących odbioru odpadów komunalnych. Zadała pytania o liczbę kontrolowanych podmiotów w roku ubiegłym oraz wyniki tych kontroli.

Pani Naczelnik odpowiedziała, że nie potrafi obecnie porównać liczby kontrolowanych podmiotów, ale nie zauważyła większych nieprawidłowości w poprzednich kontrolach. Radny Adam Tomczyk zadał pytanie dotyczące planowanej kontroli w Wydziale Edukacji, zwracając uwagę na ważność weryfikacji liczby uczniów, na których przysługuje dotacja.

Pani Naczelnik wyjaśniła, że Wydział Edukacji nie przeprowadził kontrol w ubiegłym roku, a szczegóły będą przedstawione w sprawozdaniu, które zostanie zaprezentowane na kolejnym posiedzeniu. Pani Puzia zadała dodatkowe pytania dotyczące terminów zawiadamiania kontrolowanych podmiotów oraz możliwości uwzględniania nieprzeprowadzonych kontroli w przyszłych planach. Odpowiedzi udzieliła Pani Naczelnik, podkreślając, że terminy te różnią się w zależności od rodzaju kontroli.

3. Przyjęcie protokołu Komisji numer 6 z dnia 13 grudnia 2024 roku

W kolejnym punkcie obrad przystąpiono do głosowania nad przyjęciem protokołu z poprzedniego posiedzenia. Protokół został przyjęty jednogłośnie przez 11 obecnych członków.

4. Sprawy różne

W punkcie spraw różnorodnych nie zgłoszono żadnych pytań ani kwestii do omówienia, co skutkowało szybkim przejściem do zakończenia obrad.

5. Zamknięcie obrad

Na zakończenie Przewodniczący podziękował wszystkim za udział w posiedzeniu, życząc miłego popołudnia i wieczoru. Obrady zakończono o godzinie 11:30.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje