« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

- wniosek Przewodniczącego Rady Miasta o przesunięcie punktu 16 porządku obrad: Podjęcie uchwały w sprawie apelu o zaprzestanie pozysku drewna ze starych drzew w granicach i otulinie miasta Siedlce do punktu 2a.

- wniosek Radnego Macieja Drabio o wprowadzenie do porządku obrad jako pkt 2b. Informacja Prezydenta Miasta Siedlce w sprawie zarządzania zasobami ludzkimi w Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. w związku z informacjami zawartymi w artykule prasowym „Żarty prezesa” opublikowanym w Tygodniku Siedleckim w dniu 13.03.2024r.

- wniosek Prezydenta Miasta o wprowadzenie do porządku obrad jako pkt 16.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Wojewodą Mazowieckim a Miastem Siedlce w sprawie powierzenia Miastu Siedlce obowiązku utrzymania porządku i pielęgnacji zieleni na grobach i cmentarzach wojennych zlokalizowanych na terenie miasta Siedlce oraz przyznania dotacji na ten cel.

- wniosek Radnego Mariusza Dobijańskiego o wprowadzenie do porządku obrad jako pkt 7a. Informacja na temat rozwiązania sporu zbiorowego w MPK oraz MOPR.

b Informacja Prezydenta Miasta Siedlce w sprawie zarządzania zasobami ludzkimi w Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. w związku z informacjami zawartymi w artykule prasowym „Żarty prezesa” opublikowanym w Tygodniku Siedleckim w dniu 13.03.2024r.

3. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie miasta.

4. Informacja o stanie ochrony przeciwpożarowej oraz o zagrożeniach pożarowych na terenie miasta.

5. Informacja z działalności Straży Miejskiej.

6. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu systemu pieczy zastępczej.

7. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny

8. Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela podmiotu tworzącego do składu komisji konkursowej, która zostanie powołana do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Siedlcach.

13. Wybory uzupełniające ławników na kadencję w latach 2024-2027:

- przedstawienie opinii Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników,

- przeprowadzenie głosowania tajnego w sprawie wyboru ławników,

- podjęcie uchwały w sprawie wyborów uzupełniających ławników na kadencję w latach 2024-2027.

14. Informacja nt. stanu zieleni na terenach komunalnych.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Wojewodą Mazowieckim a Miastem Siedlce w sprawie powierzenia Miastu Siedlce obowiązku utrzymania porządku i pielęgnacji zieleni na grobach i cmentarzach wojennych zlokalizowanych na terenie miasta Siedlce oraz przyznania dotacji na ten cel

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony wraz z odstąpieniem od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Siedlce, położonej przy ulicy Poniatowskiego.

19. Informacja o zgłaszanych żądaniach i wydanych decyzjach w związku z uchwalonymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.

a) Informacja na temat rozwiązania sporu zbiorowego w MPK oraz MOPR.

21. Informacja nt. realizacji zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego.

26. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej