« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie Nadzoru Wodnego w Siedlcach na obszarze Miasta Siedlce w 2024 r.

4. Informacja z działalności Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. za 2024 r.

5. Informacja z działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. za 2024 r.

6. Informacja z działalności Siedleckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. za 2024 r.

7. Informacja z działalności Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. za 2024 r.

8. Informacja z działalności Przedsiębiorstwa Energetycznego Sp. z o.o. za 2024 r.

9. Informacja z działalności Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o. za 2024 r.

12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa uchwałą Rady Miasta Siedlce w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Siedlcach przy ulicy Garwolińskiej oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości położonej w Siedlcach przy ulicy Młynarskiej 15F i 15G oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.

19. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej budynkiem garażowym, położonej w Siedlcach przy ul. Jana III Sobieskiego oraz na odstąpienie od zbycia nieruchomości w drodze przetargu.

25. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej